No, deci n-o să se mai poată!

Iată și ce n-o să se mai poată:

protesteN-o să se mai poată, domnule Ponta, să fim ipocriți 24 din 24, pentru că sondajele chiar nu mai contează când ai în stradă 10.000 de oameni care îți dau în cap cu sticla cu pietricele.

N-o să se mai poată, domnule Băsescu, să inventați partide noi, fie și pentru motivul extraordinar de simplu că, din punct de vedere electoral, vremea dumneavoastră a cam trecut; un alt motiv la fel de simplu, domnule Băsescu, este că nu mai interesează pe nimeni, în termeni de mase vorbind, proiecte din astea false, fără relevanță pentru cetățean, gen unim dreapta ca să mai susținem după aia un pic RMGC.

N-o să se mai poată, domnule Năstase, să vă împușcați la mișto în gât, pentru că, așa cum ați văzut, nu iese nimeni în stradă pentru dumneavoastră, în afară de ratații tocmiți de Felix.

N-o să se mai poată, domnule Crin Antonescu, să credem că păcălim viața mâncând rahat de orice fel, fără noimă, doar ca să ajungem președinte (de altfel, nici nu veți ajunge președinte, așa cum foarte bine știți; mai aveți puțin și picați în sondaje sub subiectul dumneavoastră favorit, Traian Băsescu).

N-o să se mai poată, stimați jurnaliști, să mergeți în Noua Zeelandă pe banii RMGC și nici să vă țineți, cu prețul tăcerii, redacțiile alea plătite din șpagă mascată în reclamă; n-o să se mai poată, stimați jurnaliști, să faceți asta, pentru că luarea de șpagă, fie ea și mascată în reclame, este o infracțiune și în mod normal mulți dintre voi ar trebui să fiți acum la pușcărie, dacă mă înțelegeți pe undeva. Infractorilor!

Nu avem acum răbdare să încheiem lista asta a lui n-o să se mai poată. N-o să se mai poată multe, iubiți politruci și infractori din presă. Și n-o să se mai poată pentru că, în sfârșit, generația care o să vă ia locul și o să vă trimită la groapa cu căcat a istoriei a crescut. Și o să vă dea cu sticla de plastic cu pietricele peste bot până o să vă cărați. Nu, nu vă amăgiți că o să scăpați și de ea: aste e prima generație care nu emigrează scârbită de nesimțirea voastră. E generația care vă va euthanasia pe cale naturală. Și asta se va întâmpla foarte repede. Nu pentru că s-ar mișca ei rapid, doar ați văzut că n-au Seria 3, ci biciclete. Ci pentru că voi ați cam tras de timp. Sunteți de ani buni o anomalie, un accident istoric. Plecați singuri acasă, nu opuneți rezistență, nu fiți și mai penibili decât sunteți deja. Mulțumim.

Redacția KMKZ

Revista Kamikaze nu ține cu nimeni, în afară de voi. Cititorii ei. Iar pentru tine, cititorule, o să suferim mult mai mult decât niște simple interdicții la diverse rețele de distribuție de presă. Din fericire, internetul este încă liber. Abonează-te și fii cititorul nostru, deci. Împreună, putem. Fără voi, n-o să ne rămână decât să băgăm reclamă la RMGC în revistă sau să ne apucăm de minerit. Mulțumim anticipat.

Comentează

Comentarii:

  1. conservatorul spune:

    CORECT!!!!
    Sa dea Domnul sa fie inceputul schimbarii!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.5/5 (24 votes cast)
  2. Nea spune:

    Sper că nici Felix n-o să mai poată aburi liceeni şi adulţi cu ciubucuri de 50 de lei să iasă în stradă pentru a-l scăpa pe el de puşcărie.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.6/5 (24 votes cast)
    • kmkz spune:

      Asta o sa se mai poata un pic, mai sunt niste termene.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 4.7/5 (15 votes cast)
      • Ioana spune:

        Va iubesc! Si sunt fan!
        Pentru materialele cu Rosia- si pentru Mantog cu cainii.
        Bravo,Oameni!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 4.3/5 (22 votes cast)
        • Nea spune:

          Dacă-ţi place şi vrei să-i citeşti şi la anul, sper că ai abonament.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 3.6/5 (12 votes cast)
          • Yeba spune:

            Eu sper ca până la anul maidanezii să elimine maidanezofilii și progeniturile lor, ca să nu se mai înmulțească, iară hipsterimea care dacă nu-i fudulă, nu-i destulă, și oengiștii care habar n-au de cianuri și habar nu vor avea când vor fi intrat rușii pe gaze și care-s consecințele, să fie eliminați manual de aceștia din urmă, după modelul patentat.

            Da, asta o fi prima generație care nu mai emigrează, acum or să plece ăia care muncesc și gândesc.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Rating: 2.2/5 (17 votes cast)
            • Zorbun spune:

              Perfect! O sa ramai tu singur. Tu si cei trei neuroni care te tin in viata.

              VA:F [1.9.22_1171]
              Rating: 4.0/5 (4 votes cast)
            • Giani spune:

              Bine ca ai dumneata habar de cianuri :) Daca ai habar, te rog sa raspunzi la urmatoarele intrebari:
              1. De ce lesierea cianurica este o metoda foarte eficienta dpdv tehnic in procesul de separare a metalelor din minereuri polimetalice sau sarace?
              2. Care este rata de recuperare a metalelor din lesia cianurica? Care sunt nivelurile de concentratie a metalelor grele in lesia epuizata?
              3. Care este limita maxim admisa a acidului cianhidric in aer la locul de munca si in zonele protejate?
              4. Cum arata ciclurile biogeochimice ale metalelor grele?
              5. Cat costa remedierea unui hectar de teren contaminat cu metale grele pentru aducere la categoria de folosinta sensibila (arie naturala sau teren de uz agricol)?
              6. Care sunt caracteristicile toxicologice si ecotoxicologice ale cianurii si ale elementelor Pb, As, Ni, Hg, Cd, Cu, Zn, Tl, Co, Mo, V, Ti?

              VA:F [1.9.22_1171]
              Rating: 4.2/5 (5 votes cast)
    • ion spune:

      Aseara Gadea acuza “puterea” ca nu ia nu stiu ce decizii si ameninta, facand referire la oamenii din piata, ca oamenii aia vor protesta si pe alte teme… Deci atentie la manipulari.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 4.0/5 (8 votes cast)
      • valentin spune:

        Nu te mai uita la Gadea. Iti face rau.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 5.0/5 (5 votes cast)
      • Vali spune:

        Trebuie sa recunosc ca eram un fan Antena 3. Din pacate, cu ocazia evenimentelor Rosia Montana incep sa imi dau seama ce fel de post este. Nu se diferentiaza foate mult de ceilalti. Multa manipulare si cam atat… Imi pare sincer rau.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
  3. mihai spune:

    Nu mai sunteti singuri. Au inceput sa scrie (timid) si aia cumparati… Nu se mai poate. Nu au incotro…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.6/5 (9 votes cast)
  4. baby jane spune:

    am fost si eu acolo cu tot neamu’ si a fost exact cum spuneau televiziunile astea de stiri si presa scrisa: hipioti, etnobotanisti, hipsteri, neo-comunisti, pseudo-marxisti, toti zece-douj de mii. va spun, nici un om normal nu era acolo, nu erau mame, tati, copii, tineri frumosi, tineri mai putin frumosi, oameni in ie, oameni in costum, oameni trecuti chiar bine de prima tinerete, biciclisti, caini cu stapan, maidanezi. nu erau domne’ numai niste comunisti de astia macabri, va zic. si eu motz, si tare mandra de asta.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.8/5 (47 votes cast)
    • Raluca spune:

      Unde ai stat tu, nene de poti sa stii exact ca nu a fost niciunul din oamenii de care zici acolo? Ca nu am observat niciun loc din care sa poti sa ii observi pe toti cei 15.000 de insi. In schimb unde am stat eu am vazut o gramada de mame cu copii, care copii duceau si ei pancarde, oameni imbracati la costum cu pancarde scria “Cetatean informat” si pe care se explica in cifre, economic, de ce proiectul asta este prost de la cap la coada.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 2.5/5 (23 votes cast)
      • baby jane spune:

        Maiculitaaaa Mama! Era o gluma Raluco fata. Eram ironica scumpi. Mai citeste o data comentariul meu. Si apoi mai citeste-l o data. Veeeeeeeezi?

        Si eu am fost acolo, si eu si copchilu meu, si barbata-miu si inca cativa altii, vreo niste mii de oameni. misto toti, asta vroiam sa zic.

        Gata Kamikaze, ma las de comentat.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 4.4/5 (36 votes cast)
      • Gica Contreras spune:

        Esti orbita de URA, Raluco. Sau de cianURA.

        VN:F [1.9.22_1171]
        Rating: 3.6/5 (7 votes cast)
      • Giani spune:

        Raluca, zau ca nu stii de gluma. Baby Jane a spus ceea ce era de spus :) . Mai citeste un pic despre arta (auto)ironiei.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      • Gogu spune:

        ma gandeam la un raspuns subtil dar pentru a nu fi nevoit sa-l explic, iata: Nu mai sta la geam de vorba cu lumea!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    • ioioio spune:

      Eu zic ca trebuia sa vezi numa’ oameni de bine la costum, oameni la locul lor, oameni SERIOSI(in serie) cum te-a educat lipsa de educatie comunista si standardizare fortata pe toate palierele societatii. Sa fim toti la fel pentru unu. Unde se mai gasesc etnobotanicile alea? nu de alta, ca as mai baga si eu o galeata, deja nu mai gandesc ca mi-au afecatat sinapsele si acum nu mai imi pasa de viata, ma imbrac in hipster traiesc intr-un anacronism continuu, nu ma mai reperez la prezent si la oamenii de bine, dau din sticla cu pietre si bani in ea ca sa imi mai potolesc pofta de tras pe nas si rulat maraciuca. Omu` sfinteste locu`, da si-l impute pe masura.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 2.4/5 (14 votes cast)
      • YO-am io spune:

        Salutari frate, am eu ednobodanige dastea. Cu galeata, tu adu banii!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 3.3/5 (7 votes cast)
      • Ben Ami spune:

        vorbeste cu astia de la rmgc, cu sefii tai, sa-ti dea niste mostre de apa cu cianura.. stii cum merge? daca esti etnobotanist… inca si mai bine! mai scapam dracu de voi.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    • alex spune:

      Adica vrei sa-mi spui ca eu, bicicleta mea si inca cel putin 2-3 sute de biciclisti nu am existat acolo, la fel cum pe la ora 11 si ceva nu a fost un mars spuntan al biciclistilor de la universitate pana in victoriei si inapoi. Hmm, ciudat, o sa contiunui sa cred in buna ta intentie si o sa dau vina pe ochelari, nu stiu ce ochelari porti sau de unde i-ai luat dar cred ca nu i-ai luat de unde trebuie.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 1.7/5 (12 votes cast)
    • Ana spune:

      Mai greu cu sarcasmul. Nu te descuraja.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 4.2/5 (10 votes cast)
    • Gogu spune:

      Raluca, e clar! E tara plina de babalai care nu au invatat cum arata un mesaj foarte evident ironic. Data viitoare ia-i mai usor…

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  5. mint_rubber spune:

    Sa speram ca asa o sa fie.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.7/5 (6 votes cast)
  6. Cetatean UE spune:

    Consider că problema cianurilor sau oricare ar fi ea, în exploatarea zăcământului din zona Roșia Montană, este STRICT problema localnicilor! Sunt fără sens aceste „manifestații” și acești „manifestanți”!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.6/5 (35 votes cast)
    • george spune:

      pai daca e ” de interes national ” cand se face lege speciala zic sa fie de interes national si cand se protesteaza

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 4.5/5 (24 votes cast)
      • Cetatean UE spune:

        De interes național nu este și faptul că șomajul în acea zonă a ajuns la cote alarmante?! Nu este și faptul că populația din zonă trăiește de azi pe mâine? Este strict problema lor, crede-mă! Cianuri se folosesc și s-au folosit în toate uzinele de preparare care acum sunt niște fantome (Zlatna, Gura Barza, Baia Mare, etc.). Acolo trebuie făcut un referendum și nu o mascaradă de referendum pentru javrele maidaneze!

        PS – Nu sunt localnic. Locuiesc la circa 40 de kilometri de Roșia Montană, și nici nu sunt vreun activist al vreunei organizații.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 1.8/5 (24 votes cast)
        • kmkz spune:

          Gresit, este problema tuturor, pentru ca muntii aia nu sunt proprietatea privata a unor localnici si nici lacul cu cianuri nu va fi al lor. Mai mult decat atat, nu este doar problema noastra, a celor care traim acum in Romania, asta ca sa o lamurim si cu spatiul, si cu timpul:)

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 4.1/5 (23 votes cast)
          • Cetatean UE spune:

            Personal cred că pute a „hipsterism” ieftin toată agitația asta! Dar, apropo, parafrazându-l pe Andrei Bădin: de ce nu se protestează și pentru faptul că la Baia Mare, acum, se extrage aurul cu ajutorul cianurilor?!

            VA:F [1.9.22_1171]
            Rating: 2.0/5 (24 votes cast)
            • Gabriel Rotaru spune:

              Referitot la Baia Mare esti pe un teren la fel de alunecos. In acel loc dupa dezastrul ecologic din anul 2000 cand un lac de cianura a poluat Tisa, si apoi Dunarea, dezastrul lasandu-se cu amenzi si despagubiri mari platite Ungariei si UE si deasemenea cu moartea a numeroase tone de vietuitoare din domeniul acvatic, firma Australiana a avut interdictie de exploatare. Aceste informatii pe care le detii si de care comentezi sunt de la sursa care te-a dezinformat numita Gabriel gold corporation. Cetatene UE iesi in strada si informeazate. Acei hipsteri de care vorbesti sunt numele pe care il dai tu unei generatii ce-ti plateste pensia, ajutorul social si salariul de bugetar.

              VA:F [1.9.22_1171]
              Rating: 4.2/5 (15 votes cast)
            • Zorbun spune:

              Ai fost la proteste nene? Tu atat ai vazut acolo? hipsteri?
              Eu am vazut oameni satui de minciuni, nesimitire, hotie, spaga, manipulare si faradelege. Am vazut familisti cu copii pe umeri, oameni in varsta, tineri etc. Si daca ar fi numai hipsteri (cum le zici tu), tot ii prefer unor spargatori de seminte. In principiu au iesit oamenii educati, care stiu sa nu puna botu’ la populisme ieftine spuse de un “formator de opinie” gen gadea-badea-banciu-badin si alti clantzai. Rosia este ultima picatura, la care nu s-a mai putut rabda. Voi iesi si pentru Baia Mare daca se face protest.
              Toate pe rand, postacule, toate pe rand.

              VA:F [1.9.22_1171]
              Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
        • Bogdan spune:

          Nu este problema localnicilor pentru ca din afacerea asta ar trebui sa castige statul, deci si cetatenii sai. Iar cota de 6% e praf in ochi. Nu este problema localnicilor pentru ca nu e proprietatea lor… muntii aceia si ce este in ei apartin tarii, nu Rosiei Montane.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 4.3/5 (18 votes cast)
        • Gabriel Rotaru spune:

          “Cetatene UE” esti dezinformat. Problema somajului din acea zona este datorita administratiilor locale care au prgatit ternul pentru exploatarea miniera numind locul: zona mono-industriala. Nimic nu se mai aproba in zona datorita acestei hotarari. Oamenii din Rosia nu-si pot deschide pensiuni, magazine alimentare, farmacii, puncte de prim ajutor datorita acestor decizii ce au saracit viata localnicilor si au oprit dezvoltarea de noi locuri de munca.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 4.2/5 (19 votes cast)
          • nadia nitov spune:

            prin urmare, impletitoarea fruntasa pe ramura o sa aiba de lucru cand o face plopul pere si rachita micsunele! :( si toti aia de apar la diferite ocazii cu tarnacopul pe umar n-au scoala necesara sa dinamiteze, sa manevreze colosii aia care concaseaza si transporta muntii sfaramati si cu atat mai putin sa umble cu cianuri! asa ca, locurile de munca, praf in ochi de ani si in 15 ani de zile cine a vrut s-a recalificat cine nu si-a vandut casa si pamanul la rmgc si si-a supt laba ca ursul in hibernare. intre timp si-au facut niste case din carton ca sa se vada case din avion si la intelegere cu rmgc mai primesc inca o data niste bani nemunciti daca ii bat pe aia de nu vor sa vanda si sa plece! nu exista in toata europa sa fie folosite intr-un an cantitatile de cianura pe care vor nemernicii sa le foloseasca pe teritoriul romaniei! 13.000 tone cianura pe an! in timp ce in europa doar 1000 pe an! astia ne cred prosti sa ce naiba? toti, adica si canadienii si guvernantii! :(

            VA:F [1.9.22_1171]
            Rating: 4.0/5 (8 votes cast)
          • gicu spune:

            Mai Gabriel Rotaru, inteleg sa minti dar nu chiar asa. Pai nu te mai crede nici un prost, nu mai poti manipula. Sau tu chiar crezi ce scrii?

            VA:F [1.9.22_1171]
            Rating: 1.0/5 (3 votes cast)
          • Yeba spune:

            Hipsterele, nu fi obraznic, ăia cărora pretinzi că le plătești tu pensia etc (e un fals, dacă ești tu însuți bugetar, oengist sau alt șmeker) ți-au plătit ție vaccinurile, scutecele, grădinița și școala aia proastă care te-a învățat că decât să riști un accident industrial mai bine să nu mai faci industrie deloc. Hipstereii nu muncesc prin definiție, ei nu se lasă exploatați. Generația întreținută.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Rating: 3.0/5 (4 votes cast)
            • Iepurila spune:

              Aici nu vorbesti de industrie. Iar un accident in cazul asta inseamna ditamai catastrofa. Problema nu e exploatarea aurului ci cum o faci. In tara asta se fac prea multe smecherii pe care le platesc apoi fraierii. Si autostrada Transilvaniei era buna, dar uite ce-a iesit. Asa ca usor cu generalisme. Uita-te la ansamblu nu doar la partea cu niste miliarde de euro, ca din alea iti face Sova(sau care o fi) vreo 20 de km de autostrda si gata banii.

              VA:F [1.9.22_1171]
              Rating: 3.8/5 (4 votes cast)
        • Iepurila spune:

          Inca locuiesti la 40 de kilometrii. Daca incepe exploatarea, pe locul casei tale o sa fie parcarea pentru camioane. Iar tu iti schimbi buletinul ca te muta in alt judet.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 4.3/5 (6 votes cast)
        • Giani spune:

          Daca te uiti, somajul in judete precum Vaslui, Botosani, Vrancea, Covasna, Bistrita-Nasaud, Calarasi etc. este mai mare decat in Alba. Deci, think again, d-aia ai apendicele ala care te ajuta sa nu-ti ploua in gat

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    • AProfiroiu spune:

      Să plătiții tu cu copiii tăi și cu copiii copiilor tăi din impozite și taxe conservarea unui lac de cianură de 8km2 CĂ EU NU VREAU. Pt că lacul nu dispare în mod magic. Asta dacă nu se revarsă, infiltrează în pânza freatică etc. Și pt ce? Ca să facă ”România” niște bani care o să se cheltuie repede și la fel de ”responsabil” ca până acum: borduri, panseluțe etc.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 4.5/5 (18 votes cast)
    • Ana spune:

      localnicilor Rosiei, localnicilor Romaniei, localnicilor Planetei, vrei sa zici.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 3.3/5 (6 votes cast)
    • Alina spune:

      Aia sunt muntii nostri, pe care vrem sa ii cutreieram pana nu ne mai tin picioarele!
      Si nu se vor distruge doar muntii, ci poate cel mai im portant patrimoniu UNESCO, Dunarea!!! Si multe altele, nu e nimic local, e ceva ce pe termen lungi va avea muuult mai multe consecinte!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 3.7/5 (6 votes cast)
    • misu spune:

      si asa bre cetatene, pe mine la 200 km nu ma priveste pentru ca cianura care se evapora va fi dusa la mai mult de 200 km.
      cum naiba v-a gasit goldul pe toti asa destepti? e drept ca le-a luat 15 ani dar au adunat.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    • Giani spune:

      Eu daca ma duc la buda si statia de epurare de la Glina nu functioneaza, este doar problema mea. Cetatenii din Budesti sau din Oltenita nu au nici un cuvant de spus, e o problema strict a bucurestenilor, nu? Ce mai conteaza daca rahatul meu pluteste majestuos pe Arges in jos?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  7. andrei spune:

    youtube v=hIdtIfH_2ko

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
  8. Ivan spune:

    Ba o sa se poata! si asta pentru ca cei care ies in strada nu se duc la vot! ba o sa se poata, pentru ca lasa pe altii sa voteze si sa aleaga in locul lor! Atata timp cat singurul mod concret prin care poti schimba ceva este sa iti exerciti dreptul de a alege prin vot, nu se va schimba nimic! Nu exista nu ma duc la vot pentru ca nu am cu cine vota. A alege sa nu votezi este egal cu a fi complice cu acei jurnalisti corupti, cu acei pensionari cumparati cu o sticla de ulei si o punga de faina. De ce? Pentru ca ei aleg pentru tine, iar tu ii lasi.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.5/5 (8 votes cast)
    • aCID spune:

      Ce le știi tu pe toate, bibicule… personal am mers la vot și cînd nu aveam cu cine vota; nu am ales „răul cel mai mic” ci „votul de protest” dacă știi la ce mă refer. Dar dacă pt „legea de aur” o să se ajungă la referendum ca să poată Băzeus să se ascundă după Poanta… atunci chiar că n-am de ce să merg, să le justific o cheltuială enormă din banul public pt o mînărie ilegală și imorală.
      Pe scurt: respiră adînc și judecă înainte să expectorezi păreri… e mai ecologic. ;)

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 3.7/5 (6 votes cast)
      • AProfiroiu spune:

        Băzeus LOL, bravo bravo!

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 3.4/5 (5 votes cast)
      • Ivan spune:

        Foarte bine ca ai fost la vot, dar eu vorbeam la modul general, nu in speta acum, pentru un eventual referendum referitor la proiectul RM. Ca sa ne intelegem, suntem de aceeasi baricada, nu sunt de acord cu un referendum pe aceasta tema, nu cred ca asta e scopul acestor manifestari si nici solutia nu sta intr-un referendum. Este vorba, ca, foarte multi tineri dintre cei care ies acum in strada, aleg sa nu mearga la vot in general, pentru ca nu au cu cine vota. Asta mi se pare o greseala, iar de aici te rog sa mai citesti inca o data comentariul meu initial.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 2.3/5 (3 votes cast)
        • aCID spune:

          Comentariul e încîlcit, greu se înțelege unde se termină ironia și unde începe critica. Dar dacă zici că sîntem pe aceeași parte a baricadei, atunci totul e în regulă, nu?
          Cum îi convingi pe tineri(și nu numai ei) să meargă totuși la urne, fie și numai pt „votul de protest”… e o discuție mult mai lungă, cu rezolvare al naibii de îndepărtată. Să le luăm pe rînd; jos politrucii din gînguvern și șparlament! ;)

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 3.3/5 (7 votes cast)
      • Iepurila spune:

        Pai votezi cu UDMR-ul ca ungurului i-a fost frica sa semneze. :) Sau il convingem pe Mantog sa candideze. Asta o sa fie ca Petre Roman. Il voteza toate femeile.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 3.5/5 (4 votes cast)
    • nadia nitov spune:

      o data ce ai iesit in strada pentru a manifesta, stii cum te duci la vot? ATA! macar sa-l invalidezi ca sa nu ti-l treaca unde vor ei! se schimba ceva si sper sa fie in/si de bine! :)

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  9. tanta spune:

    Nu stii pe cine sa mai crezi: locuitorii Rosiei Montana sunt pro exploatarii aurifere, sudistii+ clujenii ,.anti? Cert e ca, de cate ori sunt prezentate imagini cu respectiva zona, raurile ce-o populeaza sunt toate de culoare rosie( probabil si de aici denumirea). Aceste rauri nu sunt nocive pentru populatie( intreb si eu ca un profan si-as dori ca un cunoscator obiectiv, sa ma lamureasca)? Scuzati-mi impertinenta si ignoranta.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.5/5 (6 votes cast)
    • kmkz spune:

      O vizita acolo v-ar pune raspunde la toate intrebarile, ca sa nu mai spunem ca este si o zona foarte frumoasa.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 3.4/5 (7 votes cast)
    • Adi spune:

      Pai normal ca locuitorii RM sunt pro pentru ca sunt disperati. Au fost infometati ani la rand pentru ca acolo in zona nu construieste/investeste nimeni nimic in afara de RMGC (si asta nu pentru ca nimeni nu ar vrea sa investeasca, sa ne intelegem) si acum se arunca pe orice firmitura de paine aruncata de “stapanul” lor si vad in RMGC un fel de mantuitor coborat pe meleagurile noastre ca sa-i salveze de la pierzanie. Si cand spun stapanul lor nu cred ca exagerez…mi se pare strigator la cer sa vezi cum o primarie (domeniu public) devine proprietate proprietate privata.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 4.6/5 (10 votes cast)
      • LastCarpathian spune:

        Daca nu se lua decizia de declarare a zonei monoindustriala , acum existau pensiuni , case de vacanta , gradinite , scoli , magazine alimentare , investitii private , manufacturi etc. Cred ca aici trebuie insistat . Modificam legea si vom avea probabil o explozie de mici investitii pe plan local . In primul rand din partea celor ce vor sa protejeze zona . Daca declara statul RM zona defavorizata atunci fiecare investitor se va gandi ca pe linga protejarea zonei va avea si un profit din acea afacere. Cine va lucra pentru ei ? Toti cei care acum spumega ca sunt someri in RM.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    • Adi spune:

      Si inca ceva…sunt si printre localnici destui care se impotrivesc proiectului doar ca acelora nu li se da voce

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 4.2/5 (10 votes cast)
    • nadia nitov spune:

      hehehehe! in raurile alea daca intri mori! SUNT ROSII DE LA HALDELE DE STERIL, ALTE NENOROCIRI PENTRU SANATATEA POPULATIEI! si vor fi in urma proiectului DOAR 500.000.000 de tone de steril noi si cancerigene! 500.000.000 de tone impartite la 19.000.000 locuitori plus ale vechi si criminale, s-a zis cu noi! :( mor si nu accept proiectul mortii! macar mor o data nu de cancer in ani de chin! eu nici azi nu inteleg cum a devenit realitate o asa magarie flagranta ca proiectul asta cu cianuri? :(

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
    • Giani spune:

      Denumirea actuala, Rosia Montana (magh. Verespatak – apa rosie) exista de secole. Pentru ca apele subterane traverseaza roci bogate in fier. Odata iesite la suprafata, fierul bivalent se oxideaza la fier trivalent, care confera apei acea culoare rosiatica, asemanatoare ruginei (care este tot oxid feric hidratat). Deci nu este vorba de o poluare datorata exploatarilor miniere intensive deschise de comunisti

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  10. alk spune:

    Ba o sa se mai poata! Au demonstrat-o anii de pina acum.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (2 votes cast)
  11. nume_autor_necunoscut spune:

    Ba o sa se mai poata. Fiindca suntem la fel de multi, si la fel de prosti. La vot, Teleormanul va iesi tot in procent de 180%. Si nimeni nu va face parnaie. In cel mai bun caz, as spera sa se rezolve problema cu cainii, si sa nu se intample nimic in Rosia Montana. Noroc ca nu e iarna…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.3/5 (6 votes cast)
  12. MKL spune:

    Salut KMKZ pentru acest ADEVARAT articol!
    La cat mai multe! Mai bine saraci si sa scrieti adevarul decat cumparati si sa mancati rahat. Eu va sustin cum pot si am deja abonament la voi!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.4/5 (7 votes cast)
    • Giani spune:

      Cum pot sa fac abonament la kmkz? Pentru calitatea mesajului si refuzul de a contracta publicitate mincinoasa, voi plati abonamentul cu placere

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  13. Opreanu Corneliu spune:

    revista Kamikaze este o revista plina de umor , dar din pacate isi jigneste cititorii fideli cu o remarcabila usurinta.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 2.1/5 (7 votes cast)
  14. Juji spune:

    Incerc sa dau share pe FB dar e ceva in neregula cu butonul de pe pagina voastra.
    Vroiam doar sa zic, pentru cei care vor sa dea share si nu pot, ca puteti copia link-ul la Status :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.0/5 (4 votes cast)
  15. Razvan spune:

    Va rog sa rectificati numarul de protestari… Au fost 100% cu mult peste 20 de mii de oameni care au marsaluit

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.7/5 (6 votes cast)
  16. morris spune:

    Ce nebunie! Bucurestenii manifesteaza impotriva poluarii RMGC. Misto!
    Dar nui deranjeaza javrele ce stau tolanite pe langa ei, maidanezii de latra noaptea sub balcoanele lor, cacatii pe care calca in drum catre centru, seara de sambata, la protest. Nui supara haitele cei musca atunci cand merg pe biciclete. Baaaiii bulangiilor ipocriti! Care e ordinea prioritatilor?
    200 de oameni au manifestat impotriva maidanezilor si 10000 pt RMGC?
    Spirit civic? Cetateni informati? Va ganditi la viitorul copiilor? Interes national? Unde erati cand au rasturnat guv Ungureanu si de atunci va f…t astia in fiecare zi?
    Aaaaa,, nu-i treaba voastra, am inteles. Voi nu faceti politica.
    Stiati ca poluarea de pe urma rahatilor cainilor e f periculoasa? Ca si latratul, muscaturile ?
    Asa ca, atunci cand mergeti in centru cu plancarde anti RMCG, mai scrieti pe un carton si ceva referitor la maidanezi – macar asa faceti doua manif. in una.
    D-aia bai suntem condusi de Ponta si toti astia ai lui!
    Tara de ipocriti fricosi si oras de pizde masculine false.
    Pardon…va simtiti jigniti? of…of. Dar ce sunteti?
    Iubitori de animale, stiu.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.1/5 (19 votes cast)
    • Ana spune:

      Morris draga, ia un extraveral. Trage aer in piept si intreaba-te “Ce caut eu pe planeta Pamant?”.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 4.4/5 (14 votes cast)
      • CORINA spune:

        Bravo Ana…….bine spus! …dar cred ca extraveralul nu este suficient……trebuie ceva mai tare!…

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • Roșianu spune:

      Corect! Gând la gând cu tine!

      @Ana: Răspunsul tău sună de parcă te-ar deranja spusele lui morris… Ia cugetă mai adânc și ai să găsești că are dreptate!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 2.7/5 (7 votes cast)
    • Gabriel Rotaru spune:

      Morris, Nu vreau sa te jignesc dar prioritizarea problemelor e o treaba de scoala primara iar tu nu ai trecut inca de gradinita. Rosia Montana este o problema de interes National asa cum s-a grabit Premierul nostru sa precizeze. Cainii din Bucuresti este o problema locala. Daca pui in balanta posibil sa-ti dea cu rest. Te rog incearca sa fii obiectiv si impreuna cu comunitatea in care te invarti sa ajuti la ambele probleme fara sa o ignori pe una dandu-i mai putina importanta. Azi am primit un raspuns foarte important intr-o discutie despre Rosia si caini. Oamenii sunt preocupati in general de ceea ce ii doare sau de ceeva de pe urma caruia pot avea beneficii. Daca pe tine te deranjeaza slalomul printre rahati si latrarul noaptea, ia atitudine. Dar daca crezi ca un rahat polueaza mai putin decat un lac de ceanura atunci mergi la culcare ascultand simfonia escavatoarelor. P.S. Ambele probleme sunt importante, Problema maidanezilor in schimb e o problema pentru a lua ochii dresatilor de la adevaratele focuri vii.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (7 votes cast)
    • Giani spune:

      De unde stii ca nu ma deranjeaza potaile fara stapan? Da, fii sigur ca ma deranjeaza. La fel cum ma deranjeaza faptul ca nu exista Politia Animalelor, care sa faca ordine in localitatile rurale si sa stopeze odata exodul de catei nedoriti catre paduri si catre periferiile oraselor (nu doar Bucurestii se confrunta cu aceasta problema), sau ca nu exista o lege a controlului animalelor, care sa spuna foarte clar ca daca nu poti sa tii puii si nici sa ii plasezi, sa castrezi cateaua. La fel de mult ma deranjeaza si mitzele bicicliste care, cand eram voluntar Vier Pfoten si culegeam cainii de pe strazi pentru tratatment (deparazitare si nu numai) si sterilizare, aruncau cu oua si cu rosii in mine pe motiv ca “bietele animale trebuie sa se inmulteasca”. Dar pe de alta parte nici nu sunt de acord cu eutanasierea fara discriminare. Legea actuala, cea adoptata ieri de CDep, mi se pare mult mai favorabila cu maidanezii decat cea din 2002, pentru ca nu permite eutanasierea mv devreme de 14 zile lucratoare din momentul capturarii (fata de 7, cat era initial). Dar eutanasierea trebuie facuta fara a chinui animalul: asomatare (adica anestezie generala) urmata de administrarea unei injectii letale, nu cu bata si nici cu cutitul.

      Stii ceva, baietas? Nicolae Iorga a lansat un dicton: “insulta este dovada esecului propriu”

      Ca veni vorba, pune mana, citeste un tratat de chimia metalelor tranzitionale, apoi mai citeste si un tratat de chimia mediului (iti recomand oricare editie coordonata de Stanley Manahan) si vei vedea ca pe termen lung un proiect megaloman gen RMGC ridica probleme grave de mediu la nivel transnational. Daca priecutl se va realiza, canadienii vor pleca, si Romania va ramane cu o bomba chimica cu ceas, si cu responsabilitatea infestarii raurilor Mures, Tisa si Dunare

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  17. cornescu dorin spune:

    poate solutia corecta este cea de a face reclama rmgc.
    de unde ati aflat adevarul absolut? probabil in afara de a va impotrivi pentru ca e cool. ati gasit si solutii pentru fraierii de acolo .
    daca imi spuneti care sunt solutiile voastre m-ati castigat.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.7/5 (6 votes cast)
    • kmkz spune:

      Cine sunt fraierii de acolo? Acolo mai traiesc cativa “fraieri”, cei care se opun. Ceilalti si-au vandut proprietatile companiei RMGC. Despre care fraieri e vorba, despre aia din reclame? Aia se descurca, f*t buha.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 4.7/5 (12 votes cast)
    • mint_rubber spune:

      Una dintre solutii ar fi accesarea fondurilor europene care vin moca si fara cianuri. E adevarat insa ca nu prea pot fi fraudate si ca sa le obtii trebuie ceva munca cu capul pentru proiect etc. Pe urma nu prea inteleg care este marele avantaj al “fraierilor” daca se face proiectul de la RM. O mie doua de locuri de munca pentru cativa ani, si dupa? Bun, statul o sa castige cateva miliarde de EUR din asta, dar ce garantie am ca ii va cheltui eficient si in folosul comunitatii de acolo? Daca statul este in stare sa cheltuie banii eficient de ce nu reuseste sa cheltuie bani europeni care sunt mult mai multi?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 4.4/5 (7 votes cast)
    • Gabriel Rotaru spune:

      Dorin,
      Daca tu nu vezi o solutie de dezvoltare durabila asta nu inseamna ca ea nu exista. Este valabila si pentru politicienii nostrii care o vad dar o ignora. Ideea :”de ce sa muncesc cand poate sa-mi dea altul bani fara sa fac nimic este foarte raspandita in randurile multor romani din tara noastra”.
      In acest moment zona este monoindustriala, asta inseamna ca nimic in afara de minerit nu primeste aviz de functionare.
      Dezvoltarea durabila in acea zona presupune fonduri care Guvernul nu le are dar nici nu permite sa fie aduse din surse externe: UE.

      Printre aceste solutii ar fi:
      - turism rural
      - energii alternative
      - expoatare in cariere inchise fara distrugeri de suprafata (atentie acest tip de exploatare genereaza mai multe locuri de munca decat forma prezentata de RMGC pe o perioada mult mai mare fara poluare de mediu)
      -protejarea patrimoniului UNESCO din zona(galeriile romane) si includerea lor intr-un circuit turistic
      -protejarea istoriei si identitatii poporului roman (asta tine mai mult de patriotism de care multi nu dau dovada si nu stiu ca sentimentul national este o resursa economica in sine)

      Daca vrei sa aflii solutii cauta in arhiva statului pentru a vedea cate proiecte alternative sunt prevazute pentru zona dar sunt ignorate.
      Fraierii de acolo sunt urmasii dacilor care stiu ce inseamna onoarea si dreptul la proprietate. Intrebarea e cine esti tu sa-i numesti fraieri?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (12 votes cast)
  18. Ana spune:

    @ Rosianu: Normal ca ma deranjeaza ignoranta, stimate cititor. Sa le luam pe rand, zic. Aici se discuta despre Rosia Montana. Pentru discutii care contin “X are dreptate”, “latratul e periculos”, recomand sectiunea “comentarii” pe cancan sau libertatea.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.0/5 (4 votes cast)
  19. Paul Constantin Marinescu spune:

    Hai să trăiți! Mi-a plăcut de voi, foarte politicoși în articolul de sus.De ăilalți nu v-ați luat, decât ușurel, de Băsescu.(dar cu grijă, finuț, pe motiv de expirare a termenului de valabilitate electorală). De Boc ați auzit? De Videanu? A, da! Nu aveți acum răbdare să încheiați lista…Noroc că voi nu țineți cu nimeni.Și nici n-ați ținut cu nimeni, niciodată. Decât cu cititorii.Hai să muriți voi?
    (Rasp: din cate ne dam seama recitind ce am scris, la Basescu apare ideea ca a sustinut RMGC. De Videanu am scris tone de articole, la fel si de Boc, gasiti un motor de cautare chiar pe aceasta pagina. Folositi-l, apoi consultati si arhiva revistei, ca nu publicam toate textele din ea pe site, si reveniti:)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.7/5 (3 votes cast)
  20. ElCucui spune:

    Like, dar eu zic c-are să se mai poată, multă vreme de-acum încolo!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (4 votes cast)
  21. chaos spune:

    Imi amintesc ca dupa vizita in Noua Zeelanda, IT Morar prezenta pe blog tehnologia “extraordinara” de extragere a aurului cu cianuri si ca drept proba ca nu e otravitor au si baut apa dintr-un putz de la o exploatare.

    M-am uitat acum din nou pe blog sa vad daca in cele 8 zile a comentat ceva relativ la demonstratiile anti cianurare. Nimic!!! Tace ca ala in cucuruz :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (5 votes cast)
  22. Alin spune:

    Genial fratilor!! Mai bine nici ca se putea spune mizeriilor astora care sunt pe post de paraziti in fruntea tarii… Ar merge perfect pe post de manifest, aruncate cu tonele din elicopter.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.5/5 (2 votes cast)
  23. mishu spune:

    EXCELENT ARTICOL – sa fiti iubiti baieti !

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
  24. tudor spune:

    domnu’ “redactia KMKZ” :) sa dea al de sus sa ai gura aurita ca de astia cu gura stramba ne-am saturat; poate apuc si eu vremea cand nu au sa mai aiba hotii loc in puscarii de fanariotii astia care-si spun politicieni in Romania

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (5 votes cast)
  25. Florin spune:

    (UPDATE) cred ca sentimentul general e ca ce spune clasa politica in momentul de fata sunt doar vorbe in vant. romanii s-au unit si i-au speriat un pic. cred ca toata lumea poate fi linistita doar cand se va da o lege, impotriva exploatarii cu cianuri, iar contractul cu RMGC va fi facut public. este MULT prea mult, dar acum trebuie sa fim chiar mai uniti! Sa cerem o lege si desecretizarea contractului. trebuie ca guvernul roman sa stopeze DEFINITIV proiectul Rosia Montana! in forma actuala. personal cred ca oamenii trebuie sa se intoarca la indeletnicirea lor, adica mineritul, iar investitile cat si castigurile sa fie 100% romanesti. nu inteleg pe crin cand zice ca se impotriveste, dar ca nu este un ecologist. o arde aiurea … incearca sa o taraganeze, sa se mai calmeze lumea. si o dau mai naspa dupa. e de asteptat. asa ca romani, fiti solidari pana la oprirea DEFINITIVA a actualului proiect.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
    • Florin spune:

      voiam sa zic ca m-as bucura ca localnicii sa poate face minerit in continuare, dar in mod traditional prin galerii. Nimeni nu isi doreste poluare si distrugerea zonei pe termen FOARTE indelungat.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
      • gicu spune:

        De acord cu tine (si in total dezacord cu kmkz). Sa extraga minereul din galerii si sa’l floteze cu NaCN.
        :)

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
        • Gabriel Rotaru spune:

          Gicule NaCN e cianura de sodiu. Daca faci misto, iesi afara si da 10 ture prin curtea scolii. De copii nazdrvani si neaosi nu avem nevoie :P

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
        • Giani spune:

          Gicule, dar daca este KCN ce are? Tot cianura se cheama. La scara mica poti controla o lesiere cianurica, in doi pasi:
          1. tratare oxidanta cu banalul hipoclorit de sodiu (asa poate resuscitam Oltchimul)
          2. tratarea recuperativa a apei oxidate cu un schimbator cationic, care sa retina metalele grele, urmata de tratare cu un schimbator anionic care sa retina metaloizii si speciile oxometalice (As, Mo, V)

          Dar la scara propusa de RMGC deja nu mai poti controla nimic

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  26. nadia nitov spune:

    doamne, ce-mi place cum scrieti! si cat de adevarat e tot ce scrieti! “o anomalie, un accident istoric” chiar asta sunt , dar mare ghinion avem ca la noi dureaza cel mai mult! zeci de ani! :( tot ce in alta parte a europei e bagat la puscarie si -si da demisia cand e prins cu mana in buzunarul tarii la noi prospera si ne da peste bot inca 10-15 ani pana ajunge zgariat pe gat si cu “iesarfa” la puscarie! :( sa va fie gura aurita si sa scapam pentru totdeauna de abominatiunile emanatiei iliesciene corcite cu os zdravan si peren de securisto-comunisti!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
  27. darie spune:

    Tocmai când mă preumblam pe Internéte Ștrasse,zic ia să vedem d-le cum mai stăm cu rapița,că vorba aia:E campanie d-le!–și nici una nici două-dau degrabă la Vocea Patriotului Naționale!Nici n-apuc să intru,–vorba aia!–și mă opresc,ca orice cetitoriu la primul articol.Și ce-mi văd ochii?Ce-mi văd ochii n-are a face d-le,dar ce-mi auziră urechile?Respectabilul Venturiano striga cât îl ținea bojocii:„Săi nene Naeé,ne-atacă vampirii!!” Mă uit degrabă să văz cine semnează:„Redactioneișăn of Kamikazeișăn Broadcasting,care este!” Haileu soro–zic–aici e zaveră mare! Și citesc articoliul:„ D-lor,nu permitem,în numele costituțiunii,care să vi dumneata un amploaiat Canadian și să sugi sângele poporului și să-l procoposești cu otrăvuri capitaliste!”–și zicând acestea,poporul izbugni în urale,ba coana Veta de la 6 mai avea și un steag în mână care agitând-ul,îl altoii din greșală pe un revoluționar.Pe nenea Iancu,care privea totul dintr-un colț îl auzii spunând: „Ia întrebă-te monșer:Cine nu vrea să fie rezolvată problema cu câinii,cu gazele,și cu aurul?” Zic:Nu știu nene Iancule,parol! Și zice nenea Iancu:„Cine cunoaște,monșer!”

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    • omul bun spune:

      Slab, prea mult efort. mai încearca.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    • Giani spune:

      Ai vrut sa fii un epigon al lui Caragiale. Din pacate pentru tine, nu ai reusit sa te ridici nici macar la nilelul lui Catavencu.

      “Cu greu îmi vine să aştern,
      Un adevăr ce nu-l suport,
      Ca tocmai tu să fii cel mort
      Şi Caţavencu cel etern…” (Pastorel Teodoreanu)

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
  28. Iepurila spune:

    Bai ce tere suna asta cu: s-aveti gura aurita! HA, ha, ha!
    In rest scrieti bine. Dar pentru cei ce stiu mai putine si nu l-au citit pe Toma, e indicat sa faceti macar o cronologie in mare a mizeriei RMGC-Rosia Montana.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.7/5 (3 votes cast)
  29. Ejaculatio Ante Pontas spune:

    Concuzia pe care o tragem din acest articol esteee: politicienii eutanasiati!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
  30. Marin Victor spune:

    Frumos scris,nimic de zis.Dar atat.O sa se mai poata,se poate de sute de ani,de cand poporul asta traieste prost si o face,exlusiv,din cauza lui.De ce s-ar termina acuma,cand luptele pentru dominare,jaful international si amestecurile in treburile interne ale altor state(a statelor cu resurse,ca o simpla coincidenta),s-au exarcebat atat de mult?Si ce popor e mai expert in colaborarea cu proprii calai,ca cel roman?Generatia de pe biciclete,pe care va bazati voi,e formata din oameni inimosi si voluntari,dar sunt prea putini si fara putere decizionala.Cei de varsta lor,dar care fac parte din sferele puterii sunt formati tot de vechii dinozauri si au cel putin un X6(X3 au de mult buticarii si carciumarii de cartier).
    Intr-o societate in care daca pretinzi normalitate esti privit ca un ciudat,in sanul unui popor care se lauda cu 2000 de ani de existenta dar nu constientizeaza ca in cei 2000 de ani nu s-a civilizat nici cat alte popoare in 500,nu poti avea speranta de mai bine.
    As incheia cu un specific “sa ne ajute Dumnezeu”‘,dar incep sa cred ca Dumnezeu are treburi mai importante decat sa tot stearga la cur o natie indiferenta pana si de propria-i soarta.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
  31. Nicu spune:

    Nu am nimic impotriva demostratiilor despre Rosia Montana…dar sincer e o tema care ar trebui discutata,nu merge faza ” nu dam aurul si gata” cu siguranta poate castiga Romania ceva de acolo. Dar as vrea sa vad oamenii in strada pentru furturile care le fac viata proasta, furturi si politica de familie facute de distinsii presedinti de consilii judetene, de primari etc. Dc acolo pt. asta nu iese nimeni ? as vrea sa vad Caras_Severinul ca iese in strada impotriva acelui politruc numit Frunzaverde ( asta ma doare, Carasul moare incet dar sigur, e cam mort de fapt). Dar nu ai cu cine domne….doritori de galeti se vor gasi intodeauna :). Sanatate la toti !

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
    • Giani spune:

      Nicu, aceste proteste aduna mai multe nemultumiri. Temele eco (gen minerit fara cianuri, gaze de sist) sunt doar teme punctuale care au scos lumea in strada. Am fost duminica la protest, unde ne-am intalnit vreo 20 de mii, daca nu chiar mai mult. Te rog sa ma crezi ca oamenii (majoritatea foarte tineri) erau nemultumiti si de coruptia institutionalizata, si de birocratia excesiva, si de abuzurile unor institutii care se cred infailibile sau imune.

      imi amintesc de o intalnire cu un pseudo-scriitor de succes, fost securist, care s-a boierit dupa publicarea unei serii de pseudo-romane prin anii ’90. Stii ce ne-a zis tipul (pentru ca eram mai multi)? “Generatia voastra nu o sa faca nimic, dar cei nascuti acum vor schimba Romania”. Si vad acest lucru. “Generatia rasfatata” cu promovabilitate la bac de 45% gandeste in realitate foarte sanatos si, culmea ironiei, nu vor sa plece dintr-o tara care nu le ofera nimic, ci vor sa o schimbe in bine

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  32. Care-i problema cu partide noi?
    Cum se pot organiza politic oamenii altfel decat prin partide?
    Daca vine la putere acum o noua generatie de tineri, nu e normal sa apara si partide noi?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  33. lecampeur spune:

    Bai Mantzog, cum iti explici tu ca acum un an cand Ponta se pisa pe el de stat de drept erau in piata doar 3 ametiti? Eu imi explic prin faptul ca atunci Soros si ai lui nu bagau bani in ONG-isti sa aduca oamenii in strada. Tu ce zici?!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    • Emil V.B. spune:

      Apropo de bagat bani. Cum poti, ma, sa scrii ceva la computer cu cinspe (cincisprezece, oameni buni!) ghiuluri cadou de la Garbriel Resources? Nu te incomodeaza catusi de putin?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 3.0/5 (4 votes cast)
    • Giani spune:

      Simplu, pentru ca mesajul tau este unul pur politic. Cand Piratul a subminat statul de drept aservindu-si justitia, nu a sarit nimeni in sus. Cand Prostanacul a incercat si el fara prea mari “succesuri” sa isi subordoneze ce a mai ramas nesubordonat de Pirat, a avut niste “esece”. Pana la proba contrarie, trebuie sa respectam directivele europene: Directiva cadru apa, Directiva cadru aer, Directiva EIA, Directiva SEVESO. Dar trebuie sa respectam si drepturile omului, asa cum sunt definite in CUDO (Carta Universala a Drepturilor Omului), si preluate integral in Constitutie. De exemplu dreptul la proprietate. Sau dreptul la sanatate. Sau dreptul la un mediu curat

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
      • mirel spune:

        Mai giani , de ce mananci cacat cat cuprinde? De unde pana unde “piratul”si-a aservit justitia? A, ca a lasat-o de capul ei,ca sa-si faca datoria, nu ca pe vremea lui nastcase cand cu adevarat justitia era aservita grupului infractional nastacase- voiculescu? Pe cine credeti ca prostiti voi borfasii ce,pt. simplu fapt ca nu va mai puteti bate joc de cetatenii acestei tari, furandu-i cat nu v-a fost rusine,justitia-i”aservita”? Voi chiar credeti ca toti romanii-s niste cretini pe care-i”luminati”voi, snapani de doi lei?

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  34. Catalin spune:

    Ma simt inferior acestor oameni iesiti in strada chiar daca nu am emigrat, totusi am parasit tara pentru o vreme. Totusi, ma simt mandru ca oamenii din generatia din care fac parte (ca varsta cel putin) aduc speranta unei adevarate schimbari in bine in Romania. Tot ce le pot ura este: Nu cedati, viitorul este al nostru!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  35. ion taranistul spune:

    Sper ca intro zi , toti impostorii , imbecilii si nesimtitii , din politica si presa , vor primi din partea tinerei generatii ceea ce merita.Asa sa ne ajute Dumnezeu!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  36. miss spune:

    Corect!
    Las’ ca si astia cu seria 3, dar cumparata cu bani munciti nu furati, sunt alaturi de aia cu biciclete.
    Toti ne-am saturat, si n-avem de gand sa plecam nicaieri, ci sa facem mai bun locul in care traim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
  37. decolo spune:

    Nu le multumiti astora…, ci blestemati-i sa le stea-n gat toate furaciunile si toate combinatiile la care s-au dedat in timpurile mizerabile patronate de ei!
    Sau mai practic:
    Sa se asaneze JUSTITIA, sa se intareasca STATUL (nu sitemul corupt), sa dispara mincinosii si cacaraii din prim plan si sa-i vedem pe toti nemernicii la PUSCARIE, cu averile confiscate!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
  38. Ecaterina Oancia spune:

    No, no sa se mai poata…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  39. Florin spune:

    Fratilor, acum e timpul pentru o schimbare. NU o sa se mai ridice nimeni atat de frumos si cu niste idealuri atat de sanatoase pentru Romania prea curand! Trebuie sa inteleaga toata lumea de gravitatea situatiei si sa aduca schimbare in Romania. Stoparea mineritului cu cianuri, nu numai la Rosia Montana dar si la alte mine. Legi prin care sa se interzica definitiv poluarea, despadurirea, afectarea apelor. Trebuie ca lumea sa fie constienta ca trebuie aduse si solutii pentru o Romania mai buna. Propun ca Romania sa vanda, nici mai mult nici mai putin decat Inteligenta in toate formele ei. In loc sa ne vindem muntii pe milioane de dolari, haideti sa facem noul facebook, sau orice altceva. Stiinta si Inteligenta cu care ne place sa ne mandrim, folosita ca strategie nationala poate fi viitorul nostru si al urmasilor nostri. Uniti putem Salva Romania!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • Giani spune:

      Florin, frumos raspunsul tau. Uniti salvam Romania, nu doar Rosia Montana. Fara ura, fara patimi, fara resentimente. Romania este Casa noastra, indiferent de etnie. Cine vine ca sa ne umple casa de gunoi (locatar sau oaspete) este invitat sa plece

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  40. muntean cosmin spune:

    Sunteti tari,bravo!sa dea dumnezeu si sa se schimbe cava in tara asta sau daca nu HAI SA DAM NOI CU EI DE TOTI PERETI!!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • Giani spune:

      Cosmin, solutiile violente nu aduc decat violenta. Trebuie sa ne unim si sa ii “intindem pe pereti” prin inteligenta si prin atitudine. Pentru ca maidanezilor politici le este frica de noi tocmai pentru ca suntem pasnici. Avem puterea de a transforma “toama romaneasca” in a doua “primavara de la Praga”

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  41. Radex spune:

    Zici bine ce zici domnu’ o sa subscriu la revista dvs. !

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  42. atata adevar ca in articolul de mai sus…nu gasesti in toata presa scrisa..scurt…corect si la obiect !!! F BINE BAIETI !!! AS DA UN MEGA LIKE DACA AR EXISTA POSIBILITATEA….DAU AMI DEPARET ARTICOLUL VOSTRU !!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)