Otokar sunt trompete. Într-un an de zile vor fi varză. Sunt autobuze făcute din bucăți: o punte de la Iveco, o cutie de la Ford, un motor de la MAN etc. Am avut 4 bucăți la Malmo. Dintr-un parc de peste 100 de autobuze și autocare astea erau singurele care putrezeau în parc. N-ați crede cum arătau după 2-3 ani. Nimic nu mai era la locul lui. Își blestemau mecanicii zilele cu ele. Erau folosite doar pentru a duce și a aduce copii la și de la școală. Și tot cădeau din două în două săptămâni! Să bagi așa ceva zece ore în circulația din București e dileală. Vor cădea toate ca mieii, credeți-mă. Cine le va face servisarea se va îmbogăți.
Golanca spune că Otokar costă mai mult orice alt autobuz de-o seamă pen` că timp de `șpe ani toată întreținerea /mentenanța va fi asigurată fără bani de firma dealer sau prod. . În textul vacii se făcea un haloimis între garanție nelimitată cu întreținerea etc. Turcu plătește. Păi, la ce să te aștepți de la niște hoți?
Păi, ai sesizat corect sofismul: „Otokar costa mai mult pentru că turcul plătește mentenanța”. Deci nu turcul o plătește, bucureștenii o plătesc, iar asta încă de la cumpărare. Bineînțeles, ca și în cazul Dragnea&Asociații, vinovați sunt cei care au acordat credit prin vot acestei idioate. Nu mai spun de situația de sfidare: tu ești membru UE și cumperi cu bani publici un produs din afara UE, rulând sume uriașe. Asta în condițiile în care ai cel puțin 7 oferte în interiorul UE. Mai ales că tocmai țara lui Erdogan e din ce în ce mai ''democratică'' și în relații din ce în ce ''mai bune'' cu UE. PSD n-a mirosit mai rău ca acum decât la mineriada din '90.
Dacă tot au luat-o pe calea asta eu zic, căcomisionul care va să vie să fie niște merțane și OOOO făcute tot în Turcia. Și sarailii. Și Dragnea să se uite de peste gardul din sârmă.
REVOLUȚIONAR !!! Poa` să coste cât o vrea, nu contează dacă-i urcă măcar pâ`n la balconul de la patru. Transport integral.
Otokar sunt trompete. Într-un an de zile vor fi varză. Sunt autobuze făcute din bucăți: o punte de la Iveco, o cutie de la Ford, un motor de la MAN etc. Am avut 4 bucăți la Malmo. Dintr-un parc de peste 100 de autobuze și autocare astea erau singurele care putrezeau în parc. N-ați crede cum arătau după 2-3 ani. Nimic nu mai era la locul lui. Își blestemau mecanicii zilele cu ele. Erau folosite doar pentru a duce și a aduce copii la și de la școală. Și tot cădeau din două în două săptămâni! Să bagi așa ceva zece ore în circulația din București e dileală. Vor cădea toate ca mieii, credeți-mă. Cine le va face servisarea se va îmbogăți.
Golanca spune că Otokar costă mai mult orice alt autobuz de-o seamă pen` că timp de `șpe ani toată întreținerea /mentenanța va fi asigurată fără bani de firma dealer sau prod. . În textul vacii se făcea un haloimis între garanție nelimitată cu întreținerea etc. Turcu plătește. Păi, la ce să te aștepți de la niște hoți?
Păi, ai sesizat corect sofismul: „Otokar costa mai mult pentru că turcul plătește mentenanța”. Deci nu turcul o plătește, bucureștenii o plătesc, iar asta încă de la cumpărare. Bineînțeles, ca și în cazul Dragnea&Asociații, vinovați sunt cei care au acordat credit prin vot acestei idioate. Nu mai spun de situația de sfidare: tu ești membru UE și cumperi cu bani publici un produs din afara UE, rulând sume uriașe. Asta în condițiile în care ai cel puțin 7 oferte în interiorul UE. Mai ales că tocmai țara lui Erdogan e din ce în ce mai ''democratică'' și în relații din ce în ce ''mai bune'' cu UE. PSD n-a mirosit mai rău ca acum decât la mineriada din '90.
Dacă tot au luat-o pe calea asta eu zic, căcomisionul care va să vie să fie niște merțane și OOOO făcute tot în Turcia. Și sarailii. Și Dragnea să se uite de peste gardul din sârmă.