Noile magazine Vascar vor fi situate tot in regiunea Moldovei
Vlad Ciuburciu, Directorul General Vascar, una dintre principalele companii producatoare de mezeluri, specialitati din carne, conserve, semipreparate si carne fresh din Romania, a anuntat strategia brandului pe care il conduce in ceea ce priveste deschiderea de noi magazine proprii.
In prezent, Vascar detine 21 de magazine, toate situate in judetele din Moldova, intrucat, in aceasta regiune, notorietatea brandului este cea mai mare. Compania a fost infiintata, in anul 1984, sub numele de Industria Carnii Vaslui, si recent a sarbatorit 37 de ani de activitate neintrerupta pe aceasta piata extrem de competitiva din Romania.
"Nu am inchis niciun magazin propriu Vascar din cauza pandemiei si intentionam sa crestem numarul acestora, deschizand inca cinci in viitorul apropiat. Acestea vor fi situate tot in zona Moldovei, intrucat astfel sunt mult mai usor de controlat si de administrat. Cu cat ne-am indeparta mai mult de zona Moldovei, cu atat ar fi mai dificil atat din punct de vedere logistic, cat si al mentenantei si controlului. Mai mult decat atat, Vascar are o notorietate foarte mare in regiunea Moldovei, aici lumea ne cunoaste cel mai bine", spune Directorul General Vlad Ciuburciu.
Acesta precizeaza ca, in prezent, retailul propriu, in magazinele Vascar din regiunea Moldovei, reprezinta in jur de 33-35% din totalul cifrei de afaceri. "Vorbim despre magazine de tip mini market si magazine specializate, cu o suprafata de maximum 150 de metri patrati. Nu deschidem hypermarketuri, ci ne axam pe magazine specializate. Acestea au in general o suprafata de 40, 50, 60 de metri patrati, iar investitia se poate ridica si la 100.000 de euro, depinzand de necesitatile de reabilitare, modernizare si infrastructura", spune Ciuburciu (Vascar).
Intrebat de ce ar avea nevoie compania pe care o conduce pentru a se extinde, din punctul de vedere al magazinelor proprii, si in restul tarii, Directorul General Vascar a raspuns:
"Strategia noastra pe termen scurt si mediu este sa deschidem cat mai multe magazine proprii in regiunea Moldovei. De asemenea, tintim extinderea parteneriatelor cu Key Accounts, pentru a ne asigura ca produsele noastre, atat marca Vascar, cat si brandul premium Moldova in Bucate, sunt disponibile pentru orice roman, indiferent de regiune. Ca sa dezvoltam un lant de magazine proprii la nivel national, ar fi nevoie de o investitie masiva, dar si de formarea unei echipe specializate si impartirea ei in toata tara. Gestionarea de la Vaslui a unui magazin propriu Vascar din Bucuresti sau Timisoara este imposibila. Insa un lant de 50-60 de magazine proprii in regiunea Moldovei este realizabil".
Compania Vascar - unul dintre cei mai importanti angajatori din regiunea Moldovei (fabrica de la Vaslui are peste 400 de angajati) si unul dintre cei mai importanti contributori la bugetul local (peste 8 milioane de euro plati la bugetul de stat in ultimii 5 ani, dintre care 2,3 milioane de euro in anul 2020) - a raportat venituri de 22,8 milioane de euro la finalul anului 2020, o crestere de 13% fata de anul precedent.
0 Comentarii