In 1989, CFR Călători avea 11.000 de vagoane. Azi mai are 800. Doar atât a mai rămas de furat!
Cele mai multe au fost vândute ca fier vechi, topite în oțelării și transformate miraculos în mașinile alea scumpe pe care le tot vedeți dând flash-uri pe cele două autostrăzi și jumătate ale României. Deci am progresat. Păi cum e să mergi cu CFR-ul la mare și cum e să mergi cu Audi Q7?
O altă veste bună: după ce se vor transforma și ultimele 800 de vagoane ale CFR Călători în 3 Audi Q7, nu va mai sta nimeni cu zilele în trenurile CFR oprite pe câmp. Toată România, cu excepția celor câțiva magicieni cu Audi Q7, va sta acasă și se va uita la Puterea Dragostei, care-i despre iubire, despre frumos, despre ceea ce până la urmă ne dorim toți.
@C.C.
La cata furaciune s- a ,, topit " din infrastructura si materialul rulant al CFR - ului , se puteau face autostrazi de fier si aluminiu, si mai ramanea de cateva locomotive , sa traga autostrada pana la destinatie ! Azi CFR e un vagon ,, posta " , facut de toti ministrii care s-au jucat de-a ,, ciocanarii " aia care bat in rotile trenului , sa auda daca mai rezista !
Dupa ce vand cele 800 de vagoane vor face strazi in loc de cai ferate.
Furaciuni peste furaciuni, clar. Dar erau si multe vagoane ca niste lazi de cartofi, unele fara geamuri si fara banchete (doar niste scaune din fier) in care mai si ploua.
Si daca tot au topit vagoanele, dl ministru Mitrea n-a stiut nici el ce sa mai faca cu locomotivele diesel ramase si le-a dus la Strehaia sa le topeasca tiganii, in special pentru cuprul brut din ele! Ca tot ramasesera degeaba si ruginea cuprul ala degeaba acolo, nu? Manager destept, merita promovat!