aceasta revelatia a aparut cand basescu a dus sticla la gura dar a observat cu stupoare ca era goala! daca ajunge la revelatia ca udrea a fost o curva hoata profitoare atunci va fi grav, va insemna ca nivelul alcoolului in sange a scazut la cote alarmante!
In atentia schiorilor din azuga: atentie sa nu va accidentati pe partie pentru ca la spitalul de ortopedie din azuga se fac angajari cu specialisti: se angajeaza un popa. Asadar, din echipamentul de ski sa nu lipseasca lumanari si tamaie.
Trăienică Ochi de Sticlă a fost ministru al transporturilor, acel minister nefiind proprietar al navelor, nu avea cum le vinde, proprietar era FPS. Ca sa numai amintesc ca atuci cand Ochila a ajuns ministru prapadirea flotei era terminata....Traienica are alte pacate ( de exemplu, a sutit casa din Mihaileanu a celebrului general de aviatie Gheorghe Negrescu, cel care a fost marele organizator al aviatiei romanesti, brevetul de pilot nr. 2, nr. 1 fiind al lui Aurel Vlaicu.
Repet ceea ce am postat mai demult comentând golănia făcută marinei civile de FPS:
FPS, care nu avea habar de marina, era proprietarul navelor - atât a celor de la NAVROM & PETROMIN ( administrate de Ministerul Transporturilor , cat si a celor de la Compania Romana de Pescuit Oceanic (administrate de Ministrul Agriculturii si al Industriei Alimentare). In concluzie, cele doua ministere nu putea vinde ceea ce nu le aparținea.
Golănia a fost făcută cu mana lunga si păroasă a FPS, mai exact a președintelui acestei instituții de trista amintire, pe numele lui Emil Dima.
Începând cu anul 1992 a venit tăvălugul si s-a ales praful de flote, de peste o sută de ani de istorie maritima, începuta de Carol Regele Soldat, căruia i s-a mai spus si Carol Navigatorul ( numele amintește de Henric Navigatorul al Portugaliei, nu?).
FPS-ul s-a făcut peste noapte proprietar, "owner", peste navele comerciale si pe cele de pescuit, șutindu-le de sub plapuma Ministerului Transporturilor, respectiv a Ministerului Industriei Alimentare, chit ca noii “armatori” nu călcaseră vreodată pe puntea unei nave. Câțiva smecheri din București, din cadrul caracatiței numita FPS, plus câțiva tipi înstelaţi din Ministerul Comerțului Exterior, fără a avea habar cu ce fel de tacâmuri se mănâncă la felul întâi și doi comerțul maritim international, au început sa se joace de-a armatorii cu navele, ca pe vremea când, copii fiind, se jucau cu bărcuțele de hârtie pe malul lacului Herastrau.
In trecere fie zis:
* Când am distrus flota ( căci noi am făcut chestia asta, fie ca ne place , fie ca nu) nu eram nici in UE si nici in NATO.
* Nu atât hoției şi corupției se datorează pierderea flotelor, cât incompetentei, lipsei de studiu aprofundat si de cunoștințe minime in istoria si in modul de activitate al industriei de shipping la nivel international si, mai ales, a nepăsării vinovate a guvernanților vremii ( navele erau proprietate FPS si nu aparțineau decât scriptic si administrativ NAVROM sau CRPO).
Cum sa nu pierzi când din prostie crasa iti încredințezi navele in sistem bare-boat unor vulpoi din shippingul mondial, unși cu toate alifiile si fără scrupule, acordându-le favorul de a ipoteca navele si de a cheltui cum ii taie capul, fără aprobarea ta, ca proprietar, creditul obținut.
Dându-le, de fapt, șansa de a-si însuși mare parte din suma obținută (pe românește, am băgat vulpea lor in cotețul nostru de găini, iar asta chiar nu are a face cu nu știu ce conspirație mondiala contra tărișoarei).
Prin astfel de manevre le-au tras-o in anii '50 Onassis si Niarchos americanilor!
Acest tip de escrocherii, contracte bare-boat in shipping sau schema Ponzi ( Caritas, Gerald !!!!) pe piața financiara, au mai fost folosite după al II-lea război mondial in Europa si USA, fentând si decavând fraierii.
Apoi au fost uitate. Dupa căderea comunismului, profesioniștii hoțiilor si-au amintit de aceste scheme si le-au folosit in tari naive, care nu cunoscuseră asemenea mânării, enumăr, cu voia dvs, Romania, Bulgaria, Polonia, Rusia, Ucraina ( de exemplu, Ucraina a pierdut in acest mod toată frumusețea de flota de nave pasager de la Odessa, Black Sea Shipping Company (BLASCO).“
Apoi, Compania Româna de Pescuit Oceanic (CRPO): a fost extraordinar de utilă acestei ţări de-atâtea ori nefericită.
Dacă mă gândesc bine, chiar şi dpdv vedere strategic ar fi trebuit să fie menţinută în viaţă :
* In cazul câtorva ani de secetă severă sau de alte cataclisme naturale ori de război, accesul României la resursele piscicole planetare s-ar putea dovedi vital în ceea ce privește alimentația acestei nații.
* Amintim ca pe vremea foametei comuniste dintre anii 1980-1989 când carnea, zaharul, pâinea, uleiul, făina, ba chiar si benzina se"dădeau" pe cartelă, peștele oceanic era singurul aliment care se găsea "la liber" pe piața alimentară românească, era singurul aliment pe care se baza stomacul românului de rând.
Se vindea îmi amintesc la preţuri între 6-11 lei/kg, in timp ce carnea de pasăre, celebrii “fraţi Petreuş” se vindeau la raţie cu 29-32 de lei kilogramul ! Care e prețul cărnii de pasare, respectiv de peste acum?
Sa nu uitam ce importanta a avut CRPO pentru Institutul Național de Cercetare - Dezvoltare Marină “Grigore Antipa” Constanța !!!
Sa mai amintesc ca baza CRPO de la Midia, nou-nouță, gata sa intre in exploatare, a ajuns via Patriciu perla de coroana a kazahilor de la Rompetrol.
Citindu-l pe d-l Mircea Teodorescu: "
Pentru Dobrogea a fost o adevărată tragedie ".
aceasta revelatia a aparut cand basescu a dus sticla la gura dar a observat cu stupoare ca era goala! daca ajunge la revelatia ca udrea a fost o curva hoata profitoare atunci va fi grav, va insemna ca nivelul alcoolului in sange a scazut la cote alarmante!
In atentia schiorilor din azuga: atentie sa nu va accidentati pe partie pentru ca la spitalul de ortopedie din azuga se fac angajari cu specialisti: se angajeaza un popa. Asadar, din echipamentul de ski sa nu lipseasca lumanari si tamaie.
Daca nu are flotă aici sa își facă viză de FLOTANT la greci
Il inteleg. Eu o stiu pe una care s-ar intoarce la scoala, dar nu mai are mop.
Ar trebui sa se faca instructor pentru candidati la.parlamentare,ii uram esece ,nu succesuri.
Cum de a uitat că el a vândut flota?
Nea Traiane, nu ti se pare ca o cam dai de gard? Chiar ne crezi la fel de prosti pe toti?
Mare ntupeist! Afla cu „stupoare„ ca nu mai avem flota. Este cea mai neagra pata in politica Romaneasca
Cam ce salariu doresti?Te poti urca si pe o butelie cu 200 sau 300 atmosfere de oxigen si mai ungi robinetu nitel si o sa apara si flota
Trăienică Ochi de Sticlă a fost ministru al transporturilor, acel minister nefiind proprietar al navelor, nu avea cum le vinde, proprietar era FPS. Ca sa numai amintesc ca atuci cand Ochila a ajuns ministru prapadirea flotei era terminata....Traienica are alte pacate ( de exemplu, a sutit casa din Mihaileanu a celebrului general de aviatie Gheorghe Negrescu, cel care a fost marele organizator al aviatiei romanesti, brevetul de pilot nr. 2, nr. 1 fiind al lui Aurel Vlaicu.
Repet ceea ce am postat mai demult comentând golănia făcută marinei civile de FPS:
FPS, care nu avea habar de marina, era proprietarul navelor - atât a celor de la NAVROM & PETROMIN ( administrate de Ministerul Transporturilor , cat si a celor de la Compania Romana de Pescuit Oceanic (administrate de Ministrul Agriculturii si al Industriei Alimentare). In concluzie, cele doua ministere nu putea vinde ceea ce nu le aparținea.
Golănia a fost făcută cu mana lunga si păroasă a FPS, mai exact a președintelui acestei instituții de trista amintire, pe numele lui Emil Dima.
Începând cu anul 1992 a venit tăvălugul si s-a ales praful de flote, de peste o sută de ani de istorie maritima, începuta de Carol Regele Soldat, căruia i s-a mai spus si Carol Navigatorul ( numele amintește de Henric Navigatorul al Portugaliei, nu?).
FPS-ul s-a făcut peste noapte proprietar, "owner", peste navele comerciale si pe cele de pescuit, șutindu-le de sub plapuma Ministerului Transporturilor, respectiv a Ministerului Industriei Alimentare, chit ca noii “armatori” nu călcaseră vreodată pe puntea unei nave. Câțiva smecheri din București, din cadrul caracatiței numita FPS, plus câțiva tipi înstelaţi din Ministerul Comerțului Exterior, fără a avea habar cu ce fel de tacâmuri se mănâncă la felul întâi și doi comerțul maritim international, au început sa se joace de-a armatorii cu navele, ca pe vremea când, copii fiind, se jucau cu bărcuțele de hârtie pe malul lacului Herastrau.
In trecere fie zis:
* Când am distrus flota ( căci noi am făcut chestia asta, fie ca ne place , fie ca nu) nu eram nici in UE si nici in NATO.
* Nu atât hoției şi corupției se datorează pierderea flotelor, cât incompetentei, lipsei de studiu aprofundat si de cunoștințe minime in istoria si in modul de activitate al industriei de shipping la nivel international si, mai ales, a nepăsării vinovate a guvernanților vremii ( navele erau proprietate FPS si nu aparțineau decât scriptic si administrativ NAVROM sau CRPO).
Cum sa nu pierzi când din prostie crasa iti încredințezi navele in sistem bare-boat unor vulpoi din shippingul mondial, unși cu toate alifiile si fără scrupule, acordându-le favorul de a ipoteca navele si de a cheltui cum ii taie capul, fără aprobarea ta, ca proprietar, creditul obținut.
Dându-le, de fapt, șansa de a-si însuși mare parte din suma obținută (pe românește, am băgat vulpea lor in cotețul nostru de găini, iar asta chiar nu are a face cu nu știu ce conspirație mondiala contra tărișoarei).
Prin astfel de manevre le-au tras-o in anii '50 Onassis si Niarchos americanilor!
Acest tip de escrocherii, contracte bare-boat in shipping sau schema Ponzi ( Caritas, Gerald !!!!) pe piața financiara, au mai fost folosite după al II-lea război mondial in Europa si USA, fentând si decavând fraierii.
Apoi au fost uitate. Dupa căderea comunismului, profesioniștii hoțiilor si-au amintit de aceste scheme si le-au folosit in tari naive, care nu cunoscuseră asemenea mânării, enumăr, cu voia dvs, Romania, Bulgaria, Polonia, Rusia, Ucraina ( de exemplu, Ucraina a pierdut in acest mod toată frumusețea de flota de nave pasager de la Odessa, Black Sea Shipping Company (BLASCO).“
Apoi, Compania Româna de Pescuit Oceanic (CRPO): a fost extraordinar de utilă acestei ţări de-atâtea ori nefericită.
Dacă mă gândesc bine, chiar şi dpdv vedere strategic ar fi trebuit să fie menţinută în viaţă :
* In cazul câtorva ani de secetă severă sau de alte cataclisme naturale ori de război, accesul României la resursele piscicole planetare s-ar putea dovedi vital în ceea ce privește alimentația acestei nații.
* Amintim ca pe vremea foametei comuniste dintre anii 1980-1989 când carnea, zaharul, pâinea, uleiul, făina, ba chiar si benzina se"dădeau" pe cartelă, peștele oceanic era singurul aliment care se găsea "la liber" pe piața alimentară românească, era singurul aliment pe care se baza stomacul românului de rând.
Se vindea îmi amintesc la preţuri între 6-11 lei/kg, in timp ce carnea de pasăre, celebrii “fraţi Petreuş” se vindeau la raţie cu 29-32 de lei kilogramul ! Care e prețul cărnii de pasare, respectiv de peste acum?
Sa nu uitam ce importanta a avut CRPO pentru Institutul Național de Cercetare - Dezvoltare Marină “Grigore Antipa” Constanța !!!
Sa mai amintesc ca baza CRPO de la Midia, nou-nouță, gata sa intre in exploatare, a ajuns via Patriciu perla de coroana a kazahilor de la Rompetrol.
Citindu-l pe d-l Mircea Teodorescu: "
Pentru Dobrogea a fost o adevărată tragedie ".